خرید رنده نجاری با کیفیت

اره هیزم بری

اگر قصد فعالیت در صنایع نجاری و چوب بری را دارید، یکی از تجهیزات و لوازم ضروری در این صنعت رنده نجاری بوده که برای برش های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید رنده نجاری با کیفیت با ما همراه باشید.

یکی از تجهیزات پرکاربرد در مورد نجاری و چوب بری، رنده برقی نجاری بوده که پس از برش کاری برای صافکاری چوب یا رنده کاری از دستگاه استفاده می شود. در قدیم رنده های چوب بری به صورت دستی بوده اما امروزه با گسترش تکنولوژی، نوع برقی آن در صنعت تولید شده است. لازم به ذکر است مه رنده دستی نیز امروزه کاربرد داشته و برای فعالیت های کوچک و خانگی استفاده می شود.

موارد مهم در زمان خرید رنده نجاری

اصلی ترین هدف رنده نجاری برقی، بالا بردن سرعت انجام کار و بازدهی محصولات است. این محصول در مقایسه با نوع دستی آن، از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار است. در هنگام انتخاب سعی کنید برخی از موارد فنی را در نظر داشته باشید تا اره کارآمد را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه موارد مهم در زمان خرید رنده نجاری برقی را بررسی می کنیم.

موارد مهم در زمان خرید

قدرت موتور دستگاه

رنده های برقی در اندازه های مختلفی بر حسب نیاز کاربران طراحی و تولید شده است که هر چه قدرت موتور و قسمت های داخلی دستگاه بیشتر باشد، به آسانی چوب و اشیاء مورد نظر را رنده می کند. در نظر داشته باشید که عمق رنده بسیار مهم است. اگر نیاز به رنده چوب بری دارید که عمق بسیاری داشته باشد، از رنده های برقی پرقدرت خریداری نمایید.

تیغه مناسب

پس از موتور دستگاه اصلی ترین قسمت رنده، تیغه آن بوده که عمل برش و لایه برداری چوب را انجام می دهد. رنده های برقی دارای دو تیغه بوده که هرکدام با درگیری بین لایه ای از چوب عمل برش یا لایه برداری از چوب را انجام می دهند.

تنظیم عمق رنده

به طور معمول تمام دستگاه های رنده برقی دارای پیچ تنظیم برای عمق رنده کاری بوده و می توانید برحسب عمق موردنظر برشکاری و لایه برداری را انجام دهید. در نظر داشته باشید که هر دستگاهی با توجه به قدرت آن دارای عمق متفاوتی بوده و حتماً در زمان خرید، دستگاه ای را خریداری نمایید که بتواند در عمق مورد نظر لایه برداری یا برش کاری انجام دهد.

بررسی چوب قبل از رنده کاری

بررسی چوب

قبل از برشکاری و رنده چوب حتماً از سلامت و عدم شکستگی تیغه های دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

نکته دوم بررسی چوب بوده و باید قطعه مورد نظر بدون هرگونه میخ، منگنه یا فلزی باشد که در صورت برخورد با تیغه های رنده نجاری باعث شکستگی آن ها یا کاهش عمر رنده نجاری برقی می شود.

بررسی چوب قبل از رنده کاری

 

همچنین ابزار باغبانی و ابزارهای پرفروش ما را مشاهده کنید.

نکات ایمنی مورد نیاز برای خرید رنده نجاری

بعد از خرید رنده نجاری و هنگام استفاده از آن ممکن است؛ گرد و خاک به سمت شما پرتاب شود، سعی کنید از ماسک و عینک مخصوص استفاده نمایید. همچنین رنده نجاری برقی دارای صدای بالایی برای شما است. استفاده از محافظ گوش می تواند برای شما مناسب باشد.

داشتن دستکش ایمنی و لباس کار نیز می‌تواند در دوران برشکاری مناسب باشد. اگر تیغه رنده برقی به دست انسان برخورد کند، باعث برش بخشی از پوست در انسان شده و خطر بسیاری دارد. پیشنهاد می کنیم در زمان استفاده تمام موارد ایمنی را رعایت نمایید. چوب خیس باعث اتصال و عملکرد نامطلوب دستگاه می شود. پس حتما سعی کنید از چوب خشک برای برشکاری استفاده نمایید. برای ایمنی بیشتر پس از استفاده دستگاه را از برق خارج نمایید.

برند های معتبر در زمینه رنده نجاری برقی

رنده نجاری برقی در انواع مختلفی تولید و طراحی می شود. سعی کنید محصولات معتبر با ضمانت و گارانتی تهیه نمایید. محصولاتی که در سایت ابزار آنلاین ارائه شده، همگی دارای گارانتی معتبر بوده و در زمان خرید رنده نجاری و دیگر وسایل می توانید نسبت به فعال کردن گارانتی دستگاه اقدام نمایید.

بحث امروز ما در مورد خرید رنده نجاری با کیفیت بود. اگر قصد خرید رنده نجاری برقی را دارید به سایت ابزار آنلاین مراجعه کرده و با تخفیفات شگفت انگیز می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید. امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما واقع شده باشد. از توجه شما ممنونیم. با مقالات سایت ابزار آنلاین همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *