دانستنی های مورد نیاز برای خرید بلوور

دانستنی های مورد نیاز برای خرید بلوور

بلوور یکی از تجهیزات کاربردی در تمام اصناف و کار ها بوده و کاربرد خانگی نیر دارد. اگر قصد خرید بلوور را دارید همراه ما باشید تا بتوانیم راهنمایی مفیدی برای خرید بلوور داشته باشیم. امروز به دانستنی های مورد نیاز برای خرید بلوور می پردازیم.

بلوور چیست؟

بلوور در واقع دستگاه الکتریکی قوی بوده که به وسیله پرره های داخلی خود می تواند هوا را با فشار و سرعت مضاعفی به سمت بیرون یا داخل پرتاب نماید. با استفاده از سرعت پرتاب و وزش باد می توانید برای غبار روبی و تمیز کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار دهید. دستگاه بلوور را با نام دستگاه دمنده یا مکنده نیز می شناسند که دارای انواع خانگی و یا صنعتی است.

خرید بلوور

انواع دستگاه بلوور بر حسب کاربرد آن

دستگاه بلوور بر اساس دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شود. ما در اینجا به بررسی این دو مورد پرداخته ایم. با ابزار آنلاین همراه باشید.

دستگاه بلوور خانگی

دستگاه دمنده در دو نوع خانگی و صنعتی به فروش می رسد که نوع خانگی آن دارای سرعت های مختلفی بوده و به صورت دستی می توانید استفاده نمایید. وزن سبک و قدرت بالا، استفاده دستگاه را آسان تر کرده و می توانید در نقاط مختلفی جا به جا نمایید. دستگاه بلوور خانگی برای مصارف کوتاه مدت مناسب بوده و در محیط‌ های بزرگ تر کاربردی ندارد. برای مشاهده نمونه ها و خرید بلوور خانگی به سایت ابزار آنلاین مراجعه نمایید.

دستگاه بلوور صنعتی

دستگاه بلوور صنعتی وزن بیشتری نسبت به مدل های خانگی آن داشته و برای محیط های صنعتی و استفاده مداوم کاربرد دارد. اگر نیاز به استفاده از دمنده ها به صورت مداوم دارید، نوع صنعتی آن برای شما مناسب است. لازم به ذکر است که قدرت موتور و پرتاب باد در نوع صنعتی آن بیشتر از نوع خانگی بلوور است.

ویژگی های بلوور

برای خرید بلوور ابتدا باید ویژگی های اصلی آن را بدانید تا بتوانید تصمیم درستی برای انتخاب این محصول بگیرد. چند ویژگی مهم بلوور در زیر آمده است.

مناسب برای گردگیری محیط

برای غبارروبی و گردگیری محیط های صنعتی، اداری، کارخانه و کارگاهی می توانید از دمنده و مکنده مناسبی استفاده نمایید. به دلیل سرعت و قدرت بالا می‌توانید در نقاط غیر قابل دسترس استفاده کرده و تمام غبارهای مورد نیاز را جمع آوری نمایید.

ویژگی های بلوور

مصرف انرژی کمتر

یکی از نمونه های مشابه این دستگاه جاروبرقی یا دستگاه مکنده صنعتی بوده که هر دو دارای مصرف بالاتری نسبت به این دستگاه هستند. بلور مصرف بسیار پایینی داشته و کارایی بسیار بالایی در تمام محیط های صنعتی دارد و با قدرت پرتاب بیشتری نسبت به جاروبرقی می توانید با آن استفاده نمایید.

جمع آوری و نظافت

دستگاه بلوور دو حالت بود و می توانید به جای دمندگی آن از خاصیت مکندگی دستگاه استفاده نمایید. این دستگاه کاربرد زیادی در باغ و فضای سبز داشته و می توانید برگ درختان حیاط یا باغ خود را با سرعت بالا جمع آوری نمایید. همچنین امکان غبارروبی کیس کامپیوتر و انواع لپ تاپ نیز امکان پذیر است. برای مشاهده و خرید بلوور به قسمت فروشگاه سایت ابزار آنلاین مراجعه نمایید.

کارکرد موتور بلوور

عموما دستگاه بلوور به سه صورت بنزینی، برقی و شارژی مورد استفاده قرار می گیرد. بلوور برقی متداول ترین دستگاه در بازار بوده و در اندازه های متوسط، کوچک و بزرگ در بازار به فروش می‌ رسد. برای استفاده از آن نیاز به برق ۲۲۰ ولت و اگر دسترسی به برق ۲۲۰ ولت ندارید می توانید از نمونه های شارژی این دستگاه خریداری نمایید.

بلورهای شارژی در ابعاد کوچکتری ساخته شده و مناسب کارکرد صنعتی نیست. با اتصال و شارژ باتری های دستگاه می توانید چندین ساعت استفاده نمایید. از مزایای بلوور شارژی امکان استفاده از آن در تمام نقاط بوده و مدت زمان کارکرد دستگاه را در نظر داشته باشید. بلوور بنزینی برای جمع آوری برگ درختان استفاده می شود و می توانید در نمونه های کوچک و بزرگ بر حسب قدرت موتور خریداری نمایید.

نکات مهم در زمان خرید بلوور

خرید بلوور

در زمان مراجعه به فروشگاه ابزار با انواع قیمت بلوور بر حسب نوع ساخت مواجه می شوید. پیشنهاد می کنیم محصول مرتبط با نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. میزان قدرت دستگاه مهم بوده و برحسب وات بر ساعت قدرت دستگاه نمایش داده می شود. سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که تمام استاندارد های ساخت در آن رعایت شده باشد.

در آخر هم برخی دستگاه های بلور دارای تنظیم فشار پرتاب باد بوده که از مزایای آن محسوب می شود. برای خرید بلوور خانگی و صنعتی با ابزار آنلاین در ارتباط باشید. بحث امروز ما در مورد دانستنی های مورد نیاز برای خرید بلور بود. امیدواریم مورد رضایت شما واقع شده باشد.

 

مطالب مرتبط:

ابزار اندازه گیری

ابزار بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *