اره هیزم بری و دانستنی های مهم آن

اره هیزم بری

یکی از تجهیزات برش که عموم مردم اطلاعاتی از آن ندارند، اره هیزم بری بوده و بهتر است قبل از خرید موراد مهم را در نظر بگیرید. با بررسی موراد مختلف اره هیزم بری، دستگاه کارایی بهتری برای شما خواهد داشت.

موتور و اجزای داخلی دستگاه

همانطور که اطلاع دارید، قدرت موتور دستگاه بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ وات بوده و می‌ تواند با سرعت بیش از ۱۴۴۰ دور در دقیقه بچرخد. تیغه های اره هیزم بری در اندازه های مختلفی طراحی شده که کاربران با تمرکز بیشتری بتوانند انواع محصولات را برشد دهند. اغلب اره های هیزم بری را به صورت ثابت استفاده می نمایند و دارای میز جهت سهولت کار است.

اره هیزم بری برای برش انواع چوب های بزرگ درختان کاربرد داشته و در انواع سایز های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شود. اره هیزم بری با نیروی برق ۲۲۰ ولت کار کرده و در کارخانجات تولید هیزم بیشتر استفاده می شود.

موتور و اجزای داخلی دستگاه

جا به جایی دستگاه هیزم بری

وزن اره هیزم بری به همراه تجهیزات آن بیش از ۱۵۰ کیلوگرم بوده و به همین خاطر چرخ‌ های در چهار قسمت دستگاه تعبیه شده است.این کار باعث شده بتوانید به آسانی از اره استفاده نمایید. در نتیجه امکان جابجایی آن در تمام نقاط امکان پذیر بوده و دیگر نگران جا به جایی و وزن سنگین دستگاه اره هیزم بری نباشید.

اجزای همراه دستگاه

برای سهولت انجام کار اره های هیزم بری به همراه میز طراحی شده که تکنسین این کار بتواند با تسلط انواع الوار های مناسب را برش دهد. تیغه های دستگاه قدرتمند و بادوام طراحی شده و به وسیله دکمه ایمنی که در قسمتی از دستگاه تعبیه شده، می توانید دستگاه را روشن یا خاموش نمایید. پس از انجام کار امکان جمع آوری دستگاه وجود داشته و می‌ توانید در گوشه ای از کارگاه خود قرار دهید

خرید اره هیزم بری

 

برای خرید اره هیزم بری می توانید به سایت ابزار آنلاین مراجعه کرده که امکان سفارش غیر حضوری در این ساعت فراهم شده است. پس از پرداخت آنلاین می توانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید. سعی کنید اره ای را انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته و مناسب با فعالیت شما باشد. معمولا اره های هیزم بری با ظرفیت ۲۲۰ میلیمتر در زاویه ۹۰ درجه ایجاد کرده و برش های صاف و دقیق ایجاد می کند.

خرید اره هیزم بری

مزایا استفاده از دستگاه هیزم بر

استفاده از دستگاه هیزم بر چندین مزایای سودمند دارد که در اینجا به بررسی چند مورد از آن میپردازیم.

افزایش سرعت کار

با استفاده از اره هیزم بری می توانید با سرعت و دقت بالا تری محصولات مورد نظر را برش داده و مورد استفاده قرار دهید. در مقابل اره هیزم بر دستی، نیاز به نیروی انسانی و قدرت زیاد است. این دستگاه با سرعت عمل بیشتر باعث افزایش روند کار می شود. این اره قادر است انواع چوب و الوار را با سرعت بالا تکه تکه کرده و برش دهد که وسیله کارامد بین سایر محصولات و اره ها محسوب می شود.

جا به جایی آسان

همانطور که گفته شد دستگاه دارای وزن حدودی ۱۵۰ کیلوگرم بوده و ابعاد دستگاه با توجه به نام آن می‌تواند متفاوت باشد. در تمام اره های هیزم بری چرخ تعبیه شده که بتوانید به آسانی در قسمت های مختلف کارگاه حرکت دهید. چرخ دستگاه امکان جا به جایی مسافت طولانی را نیز فراهم می کند. تمام مواردی که اشاره کردیم، دارای استاندارد های دستگاه هیزم بری بود. اما شاید برخی از دستگاه ها دارای امکانات کمتر یا بیشتر باشند. پیشنهاد می کنید در زمان خرید حتما سعی کنید قسمت های مختلف دستگاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و از فروشنده سوالات مربوط به فعالیت با دستگاه را بپرسید.

امنیت دستگاه

تمام موارد ایمنی در ساخت دستگاه رعایت شده و استاندارد های ساخت بین المللی را دریافت کرده است. با توجه به تکنولوژی استفاده شده در هنگام کار کمترین آسیب را وارد تکنسین دستگاه نمی شود. سعی کنید همیشه در زمان استفاده از لوازم ایمنی مانند عینک، دستکش، لباس کار مناسب و یا کیفیت داشته باشید که از حداقل آسیب های وارده در امان باشید.

کلام آخر

امروز دانستنی های مهم در مورد اره هیزم بری صحبت کردیم. اگر تمایل به خرید و افزایش اطلاعات در مورد اره هیزم بری دارید، با کارشناسان سایت ابزار آنلاین در ارتباط باشید. پس از مشاوره می توانید محصول مناسب با کار خود را خریداری نمایید.

 

مطالب مرتبط:

ابزار نجاری

ابزار برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *