بررسی لوازم لوله کشی و اتو لوله سبز

بررسی لوازم لوله کشی و اتو لوله سبز

اتو لوله سبز برای برش و فرم دهی انواع لوله در ساختمان به کار می رود. اتو لوله با درجه حرارت متغیر خود برای شکل دهی انواع لوله با ضخامت های مختلف استفاده می شود. برای آشنایی و بررسی لوازم لوله کشی و اتو لوله سبز با ما همراه باشید.

 

محصولات مرتبط: ابزار باغبانی ، ابزارهای پرفروش

 

در قدیم از لوله های فلزی یا گالوانیزه در خانه استفاده میشد. امروزه لوله های سبز و سفید جایگزین لوله های فلزی شده و در اکثر ساختمان ها و مراکز تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه لوله های فلزی در برخی موارد نیز کاربرد دارد ولی به طور معمول امروزه از لوله سبز که عمر بالاتری نسبت به لوله های فلزی دارد، بیشتر استفاده می شود.

ویژگی های اتو لوله

ویژگی های اتو لوله

 

برای لوله کشی منازل و مراکز تجاری از لوله سبز استفاده می شود که برای انجام اتصالات بین لوله ها نیاز به اتو لوله برای برش و نصب لوله خواهید داشت. در زمان خرید باید موارد مختلفی را بررسی کرده تا محصول با دوام و متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید. امروزه اتو لوله سبز از سیستم حرارت پیشرفته پشتیبانی کرده و از مصرف شدید انرژی و اتلاف آن جلوگیری می کند.

معمولاً در کنار اتو لوله سبر، ابزارآلات صنعتی مورد نیاز نیز ارسال می شود و دارای سیم بلند برای جابجایی آسان است. پیشنهاد می‌کنیم محصولی را خریداری نمایید که قابلیت کنترل دما داشته و قدرت و توان مناسب برای انجام فعالیت های شما را داشته باشد. برای مشاوره جهت خرید محصولات می توانید با کارشناسان سایت ابزار آنلاین در تماس بوده تا محصول متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید که هم قیمت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. در نتیجه اتو لوله سبز برای استفاده شما مناسب باشد.

 

تجهیزات همراه اتو لوله سبز

تجهیزات لوله سبز

اتو لوله به همراه جعبه ابزار و تجهیزاتی مانند قیچی، متر، آچار، آلن، لقمه، یدک، راکت اضافه و غیره فروخته می‌شود. اگر محصولی که خریداری می‌نمایید فاقد این محصولات است، حتماً به صورت جداگانه خریداری نمایید. موارد اشاره شده مورد نیاز شما خواهد بود. استفاده از دستکش نیز در زمان کار با اتوی لوله ضروری است. سعی کنید تمام موارد ایمنی را رعایت کنید که از از سوختن دستان و سایر آسیب ها جلوگیری نمایید.

تنظیم درجه حرارت اتو

لوله های سبز یا سفید دارای ضخامت های مختلفی بوده و تکنسین مربوطه با توجه به ضخامت لوله ها از دمای مناسبی برای افزایش کیفیت کار استفاده نماید. میزان مصرف و تنظیم درجه حرارت اتو بسیار کاربردی است. برای خرید و مشاهده قیمت انواع اتو لوله سبز و سفید به فروشگاه آنلاین سایت ابزار آنلاین مراجعه نمایید.

طرز استفاده از اتو لوله سبز

در نظر داشته باشید که طرز کار و اتصال لوله های سبز و سفید متفاوت بوده و برای نصب و اتصال لوله های سبز باید هر دو قسمت لوله را توسط اتو لوله سبز گرم کرده و در داخل همدیگر برای آب بندی لوله ها فرو ببرید. لوله های پروپیلن به صورت لب به لب نصب شده و مانند لوله های فلزی نیاز به جوشکاری دارد. تمرکز در زمان استفاده از دستگاه برای جلوگیری از خطرات ناگوار بسیار مهم بوده و سطح کیفیت کار را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

انواع اتو بر حسب قدرت موتور

لوله اتو با قدرت و توان موتور متفاوت در بازار به فروش می‌ رسد. معمولاً اتو لوله دارای توان بین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات را داشته و برخی از این اتو ها امکان تنظیم درجه حرارت اتو را دارند. سعی کنید به سایز سری های گرم کننده لوله نیز توجه نمایید که برای لوله های ۲۰، ۲۵ و ۳۲ کاربرد دارد.

انواع اتو بر حسب قدرت موتور

مزایا استفاده از لوله سبز

لوله های سبز و سفید با دوام تر از لوله های فلزی بوده و در انواع مختلف لوله پلی پروپیلن، لوله پلیمری، لوله سفید و لوله سبز در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب و قیمت خاص خود را دارد. لوله های سبز قابلیت نصب آسان را داشته و برای نصب آن نیاز به چسب و تجهیزات تخصصی وجود ندارد. امکان نصب لوله با اتوی لوله نیز وجود دارد. همچنین با توجه به انعطاف پذیری لوله، مقاومت بالایی در برابر ضربه و ساییدگی دارد.

کلام آخر

با توجه به نصب آسان و سریع آن مورد توجه صنعتگران و انبوه سازان قرار گرفته است. اگر نیاز به خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی دارید، با شرکت ابزار آنلاین در ارتباط باشید که امکان مشاهده قیمت برای در زمان مراجعه به سایت وجود دارد. امیدواریم مقاله بررسی لوازم لوله کشی و اتوی لوله سبز مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *