کاربرد اره رومیزی در صنعت نجاری

کاربرد اره رومیزی در صنعت نجاری

اگر دنبال یکی از ابزار های چند منظوره نجاری هستید، ما به شما اره رومیزی را پیشنهاد می کنیم که دارای محور ثابت بود و موتور محرک است. در ادامه کاربرد اره رومیزی در صنعت نجاری را بررسی می نماییم.

یکی از تجهیزات پرکاربرد و محبوب در در صنعت نجاری، اره رومیزی بوده و اکثراً در تولیدی و کارگاه های نجاری کاربرد دارد. میز اره ثابت بوده ولی تیغه اره را می توان در جهت های مختلفی استفاده نمایید. اره رومیزی دارای موتور قوی بوده که با سرعت بالا در حال چرخ است که می‌توانید در حالت های مختلفی از اره استفاده نمایید. این اره یک دستگاه کامل بوده و برای انجام انواع فعالیت های مختلف کاربرد دارد. اگر با کاربرد اره رومیزی آشنایی  داشته باشید، می توانید با خرید اره رومیزی از کاربرد های منحصر به فرد آن نیز استفاده نمایید.

کاربرد اره رومیزی در نجاری

برای اینکه بتوانید برش های منظم و دقیقی بر روی چوب داشته باشید، این اره به کار شما می آید. با توجه به این که اره دقت بالایی دارد، می توانید سریع تر به برش انواع چوب بپردازید و موتور دستگاه نیز بسیار قدرتمند است. پیشنهاد می کنیم در زمان استفاده از اره رومیزی، تمام موارد امنیتی را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه اره بسیار خطرناک بوده و اگر آشنایی با این اره ندارید، حتما قبل از استفاده از افراد متخصص و با تجربه ای کمک بگیرید، که به کارکرد و کاربرد اره رومیزی تسلط دارند.

کاربرد اره رومیزی در برش

به عنوان مثال می توانید برای برش انواع چوب از اره رومیزی استفاده نمایید. اره رومیزی قادر به برش طولی و عرضی ام دی اف بوده و امکان برش انواع الوار ها را نیز دارا می باشد. با تنظیم ضخامت چوب می توانید برش دقیق و بدون نقصی داشته باشید با توجه به اینکه اره رومیزی قابلیت تاشوندگی دارد، می‌ توانید در محیط‌ های کوچک تر نیز استفاده نمایید و کاربرد اره رومیزی را از نزدیک مشاهده کنید.

کاربرد اره رومیزی

اجزا دستگاه اره رومیزی

موتور دستگاه از قسمت مهم اره رومیزی بود که می‌ توان قدرت موتور را به صورت دستی تنظیم کرد. تیغه برش، امکان تیز شوندگی داشته و با توجه به نوع کاربرد خود، می توانید از تیغه های برش مناسبی خریداری نمایید. همچنین این دستگاه دارای بدنه، تسمه، فلکه تنظیم کننده، گونیای برش و میز کار بوده که هر کدام نقش اساسی در برش دقیق شما دارد. پس از انجام کار بهتر است تمام قسمت های دستگاه اره رومیزی را تمیز نموده و در محل مناسبی به دور از گرد و غبار نگهداری نمایید. اگر گرد و غبار وارد قسمت موتور دستگاه شود، باعث گرمای دستگاه شده و عمر اره رومیزی کمتر می شود.

استفاده صحیح از دستگاه

سعی کنید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کرده و مدت طولانی بدون سرویس استفاده نفرمایید. ممکن است باعث آسیب های جبران ناپذیری شود. تراز کردن دستگاه نیز بسیار مهم بوده و سعی کنید دستگاه را به درستی تنظیم کرده که برش شما به صورت دقیق انجام شود. در صورت خرابی دستگاه می توانید قطعات مختلف دستگاه را تعویض کرده و دوباره با پیکربندی دستگاه استفاده نمایید.

استفاده صحیح از دستگاه

موارد مهم در زمان خرید دستگاه اره رومیزی

حتماً در زمان خرید با توجه به نیاز کاربری خود، به قدرت دستگاه توجه نمایید. برخی از دستگاه‌ ها به شکل تک فاز و برخی به شکل سه فاز است. اگر در محیط شهری استفاده می کنید و دسترسی به برق سه فاز ندارید، پیشنهاد می کنیم از مدل های تک فاز خریداری نمایید.و حتما با کاربرد اره رومیزی خوب آشنا شوید.

انواع اره رو میزی

اره رومیزی دارای انواع مختلفی بوده و بر حسب ارتفاع و قطر دستگاه اندازه گیری می شود. در برخی مواقع عمق برش را نیز در نظر می گیرند که علاوه بر قدرت دستگاه، این موارد را نیز می توانید  هنگام خرید در دستور کار خود قرار دهید. حتما به ویژگی های مختلف دستگاه ها توجه نمایید که برخی از اره های رومیزی قادر به برش های زاویه بوده و امکان تغییر سرعت از وجود دارد. حتماً در زمان استفاده موارد ایمنی را در نظر گرفته و پس از آموزش اقدام به استفاده از دستگاه نمایید.

ننیجه گیری

بحث امروز ما در مورد کاربرد اره رومیزی در صنعت نجاری بود و سعی کردیم از نقطه نظرهای مختلفی اره رومیزی را بررسی نماییم. برای خرید اره رومیزی با گارانتی معتبر با سایت ابزار آنلاین در ارتباط باشید. قبل از خرید می توانید با کارشناسان شرکت گفتگو کرده و محصول مورد نظر را مطابق با نیاز خود تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *