توضیحات مهم در زمان خرید دریل همزن

خرید دریل همزن

اگر نگاهی به تجهیزات ساختمانی داشته باشیم، حتما دریل همزن را مشاهده خواهیم کرد. در قدیم برای ترکیب مصالح از همزن های دستی و بنزینی استفاده میشد.  امروزه دریل همزن باعث افزایش راندمان کار می شود. برای ارائه توضیحات مهم در زمان خرید دریل همزن با ما همراه باشید.

دریل همزن بر خلاف تصور مردم عادی در واقع همان دریل معمولی بوده که به جای اتصال مته به سر دستگاه، همزن مخصوص صنعتی متصل می کنند؛ و برای ترکیب مواد صنعتی شیمیایی ساختمانی و رقیق کردن مواد مورد استفاده قرار می گیرد. دریل همزن با نام دریل میکسر نیز شناخته شده؛ و دارای دکمه های تنظیم سرعت است. می توانید مصالح (مواد) را با غلظت مناسب ترکیب نمایید.

موارد مهم در زمان خرید دریل همزن

در زمان خرید دریل همزن حتما به سه نکته انتخاب پره، قدرت موتور و سیستم گردش در ریل دقت نمایید. دستگاه باید بتواند مواد مختلف با غلظت های مختلف را ترکیب کند. برای اطلاعات بیشتر و در زمان خرید دریل همزن با کارشناسان سایت ابزار آنلاین در ارتباط باشید.

 خرید دریل همزن
دریل همزن

مزایای خرید دریل همزن

دریل های همزن با کیفیت دارای قطعات فولادی ضد زنگ بوده که با توجه به این که در محیط مرطوب استفاده می شود، با عدم پوسیدگی و مقاومت بالا بسیار بالا همراه است. پره همزن دارای مقاومت بالایی بوده که قابلیت ترکیب مواد را با یکدیگر داشته باشد همچنین بدنه دریل دارای دستگیره مخصوصی برای نگهداری آن است؛ که کاربرد دستگاه را آسان تر می کند.

موتور دستگاه دریل همزن صنعتی

دریل های همزن دارای سه نوع موتور بنزینی، برقی و شارژی بود؛ و اگر در منطقه صعب العبور یا جایی که پریز بد وجود ندارد، استفاده می کنید، پیشنهاد ما استفاده از دریل های همزن شارژی یا بنزینی است. ولی برای استفاده در ساختمان سازی، دریل های برقی مناسب تر از دو نوع دیگر است.

همان طور که گفته شد، دریل های همزن برقی کاربرد بیشتری داشته و اکثراً از دریل برقی در محیط‌ های صنعتی و ساختمانی استفاده می شود که پریز برق وجود داشته باشد. اما به هر عنوان اگر دسترسی به برق شهری و جریان الکتریکی ندارید، از دو نوع دیگر آن استفاده نمایید با شارژ باطری دریل، می توانید ساعت ها از دستگاه استفاده نمایید که از مزایای آن محسوب می شود.

سیستم گردش در دریل همزن

در زمان انتخاب و خرید دریل همزن، حتما به سیستم گردش به راست و چرخش به چپ آن دقت نمایید. برخی مواد و ترکیبات بسیار سفت و خمیر مانند بوده و ترکیب آن به سختی امکان پذیر است. برای این که بتوان آسان تر موارد مختلف را ترکیب کرد، می ‌توان از چرخش به راست و چپ دریل استفاده نمایید تا ترکیب یک دست و صافی به دست آورید.

خرید دریل همزن
دریل همزن

انتخاب نوع پره با توجه به نیاز کاربر

انتخاب نوع پره دریل بسیار مهم است که باید متناسب با کار و فعالیت کاربر باشد. پره کوچک تر مواد بزرگتر را به سختی ترکیب کرده و عملاً دستگاه برای شما کاربرد مناسبی نخواهد داشت. اگر مواد ترکیبی شما کمتر از میزان استاندارد است، بهتر است از پروژه های کوچک تر استفاده کنید که کاربرد بهتری برای شما دارد. پره دریل به شکل های حلقه ای، مارپیچی و سبدی ساخته شده و طبق نیاز کاربر می توانید سرعت دستگاه را کم یا زیاد نمایید.

خرید دریل همزن
دریل همزن

برای ترکیب سیمان و ماسه بهتر است از دور کند دستگاه استفاده نمایید؛ که با توجه به سختی مواد بتواند به آسانی بدون وارد شدن فشار به دستگاه ترکیب شود. اگر از دیگر مواد مانند آهک و رزین استفاده می‌ کنید، از دریل دور بالا استفاده کنید که می‌ توانید با این کار مواد یک دست و خمیری به دست آورید. از آهک و رزین برای ساخت سنگ های مصنوعی، اشیاء مینیاتوری و دکور استفاده می شود و کاربرد بسیاری در ساخت تجهیزات کاربردی و دکوری منازل دارد.

سخن پایانی

امروز با ارائه توضیحات مهم در زمان خرید دریل همزن همراه شما بودیم. اگر نیاز به مشاوره بیشتر در مورد کارکرد انواع دریل همزن دارید، حتماً با کارشناسان متخصص شرکت ابزار آنلاین در تماس باشید. مشاوره قبل از سفارش محصول در مورد انواع دریل برای شما بسیار کاربردی است. در زمان سفارش انتخاب بهتری خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

ابزار برقی

ابزارهای پرفروش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *