بررسی ابزار اندازه گیری لیزری

ابزار اندازه گیری لیزری

امروزه برای افزایش بازدهی و سرعت کار ها به جای متر های ساده از متر لیزری استفاده می کنند که هم دقت و هم سرعت بسیار بالایی دارد. برای بررسی ابزار اندازه گیری لیزری با ما همراه باشید.

عملکرد متر لیزری

با استفاده از ابزار اندازه گیری لیزری می توان تمامی اندازه ها را با جزئیات دقیق اندازه گرفت، به عنوان مثال با استفاده از متر لیزری  می‌ توان طول، عرض، سطح زاویه و محاسبات پیچیده را انجام داد. متر لیزری قابلیت اندازه گیری فاصله اجسام مختلف از هم را داشته و می توانید به طور مثال فاصله دو جسم از هم را تشخیص دهید و اندازه گیری نمایید.

کاربردهای ابزار اندازه گیری لیزری

بیشترین کاربرد ابزار اندازه گیری لیزری در فعالیت های ساختمانی است. با استفاده از ابزارهای اندازه گیری می توان برای تراز کردن چهارچوب و نصب ستون های ساختمانی مورد استفاده قرار دهید. همچنین برای نصب کمد های دیواری، کابینت های چوبی، قفسه ها همچنین طراحی دکوراسیون خانه استفاده می شود. نصب کاغذ دیواری و پارتیشن بندی دیوارهای کاذب نیز ازجمله کاربرد های مهم این دستگاه ها می باشد.

ویژگی های مهم متر لیزری

همانطور که اشاره شد، متر لیزری علاوه بر دقت فوق العاده قوی آن همچنین، باعث افزایش سرعت اندازه گیری شده و از امکان محاسبات پیچیده را برخوردار است. می توان به آسانی فاصله بخش های مختلف خانه را اندازه گیری کرد، که برحسب نوع متر های لیزری، امکان اندازه گیری حداکثر ۲۰۰ متر در دستگاه متر لیزری امکان پذیر است. در زمان خرید متر به دامنه اندازه گیری و دقت اندازه گیری توجه نمایید و از خریدار در  مورد تجهیزات آن سوال فرمایید که با توجه به نیاز شما خریداری نمایید.

ابزار اندازه گیری لیزری

 

بررسی کیفیت ساخت و جنس ابزار اندازه گیری لیزری

سعی کنید از محصولات معروف بازار و دستگاه های با کیفیت خریداری نمایید. در بازار انواع ابزار اندازه گیری لیزری با قیمت‌ های مختلفی ارائه می‌شود. که هر کدام دارای دامنه اندازه گیری، دقت اندازه گیری و جنس مختلفی است. نمونه ای را انتخاب کنید که مناسب با نوع کاربری شما باشد. پس اگر در محیط های آلوده و صنعتی از متر استفاده می کنید، از متر هایی خریداری نمایید که در مقابل ضربه مقاومت بالایی داشته باشد.

ابزار اندازه گیری لیزری

انجام محاسبات دقیق و تحلیل وضعیت محیط مورد نظر

بر اساس امکانات و تجهیزات تعبیه شده در متر لیزری، امکان اندازه گیری همچنین بررسی پیچیدگی های محاسباتی، مقادیر فیثاغورس را دارا است که در زمان خرید متر های مجهز، دیگر نیازی به اندازه گیری دستی نخواهید داشت.

خرید متر لیزری

برای مشاهده قیمت و مقایسه بین محصولات لیزری می توانید به سایت ابزار آنلاین مراجعه کرده و از قیمت روز متر های مختلف اطلاع داشته باشید. سرانجام می توانید با مشاوره همکاران سایت ابزار آنلاین اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید. اگر نیاز به سایر محصولات صنعتی، باغبانی، ساختمانی و غیره دارید، از صفحات و محصولات سایت بازدید نمایید.

باطری دستگاه

در زمان خرید ابزار اندازه گیری لیزری تجهیزات مختلفی از جمله باطری با قابلیت شارژ مجدد به همراه دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه به شما ارائه می شود. می توانید با شارژ باطری دوباره از آن استفاده نمایید. به طور متوسط کارکرده باتری های دستگاه ۴ ساعت بوده که با توجه به اینکه به صورت یکسره استفاده نمی شود. می‌توانید چند هفته یکبار بر حسب کاربرد دستگاه از آن استفاده نمایید. سعی کنید حتماً در کنار تجهیزات دستگاه از باطری اضافه نیز برخوردار باشید که در وسط عملیات اندازه گیری باطری دستگاه تمام شود، بتوانید به آسانی باتری دستگاه را تعویض نمایید.

امکان ذخیره چند مرحله عملیات در متر لیزری وجود دارد که کاربر مجبور به توقف عملیات و یادداشت نوشته ها نباشد. پس می توانید یک عملیات را پشت سر هم بدون یادداشت انجام داده و در آخر اقدام به یادداشت مراحل مختلف نمایید.

اتصال به گوشی های هوشمند

امروزه فناوری جدید در زمینه مترهای لیزری به وجود آمده و با توجه به تجهیزات تعبیه شده در دستگاه، امکان اتصال به گوشی امکان پذیر شده است. با توجه به نوع متر لیزری، می‌ توانید اپلیکیشن یا همان برنامه متر را نصب کرده و اتصالات لازم را قبل از انجام کار لحاظ نمایید. امکان مشاهده ابعاد اندازه گیری، سابقه اندازه گیری و همچنین هشدار اتمام باتری در گوشی های هوشمند امکان پذیر است. همچنین با استفاده از گوشی هوشمند امکان محاسبات پیچیده متر لیزری نیز فراهم شده است.

ابزار اندازه گیری لیزری

کلام آخر

این مقاله برای بررسی ابزار اندازه گیری لیزری بود، سعی کردیم در این مقاله چند نمونه از ابزارهای لیزری را به شما معرفی کنیم،برای بررسی بیشتر ابزاز ها و اطلاعات بیشتر در مورد ابزار های صنعتی با ما همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *