خرید برگ جمع کن بنزینی

دستگاه برگ جمع کن بنزینی

اگر نگاهی به تکنولوژی های جدید باغبانی داشته باشید، دستگاه برگ جمع کن یکی از تجهیزات نو پا باغبانی بوده و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. برای توضیحات بیشتر در مورد خرید برگ جمع کن بنزینی، ادامه مطالب را مطالعه نمایید.

تعریف برگ جمع کن

امروزه با افزایش جمعیت شهری نیاز جامعه به استفاده از فضا های سبز در داخل شهر بیشتر شده و همچنین برخی از ویلا ها و ساختمان ها دارای فضای سبز بسیار بزرگی می‌باشند. برای جمع آوری برگ خزان شده درختان نیازمند نیرو کار بسیاری است که به صورت روزانه به جمع آوری برگهای پاییزی بپردازند. امروزه دستگاه دو حالته دمنده و مکنده اختراع شده و به حالت بنزینی و موتوری در بازار به فروش می رسد که در ادامه به معرفی بیشتر این محصول و خرید آن می پردازیم.

دستگاه برگ جمع کن
دستگاه برگ جمع کن

کارکرد دستگاه برگ جمع کن

دستگاه خزان روب، یکی از دستگاه های چند منظوره باغبانی بود که خرید آن باعث کاهش هزینه و زمان باغبان می شود. این دستگاه با فشردن هوای خروج از دهانه دستگاه، باعث جمع‌ آوری برگ های سطح زمین می شود. همچنین این دستگاه دارای تکنولوژی مکنده نیز بوده برای جمع‌ آوری برگ های خزان شده مورد استفاده قرار می گیرد و در داخل کیسه نصب شده جمع می شود.

کاربرد دستگاه برگ جمع کن

دستگاه خزان روب دارای موتور بنزینی بود و با ریختن بنزین در مخزن و باک دستگاه، می توانید چندین ساعت بدون توقف از دستگاه استفاده نمایید. این دستگاه برای استفاده در حیاط، باغچه ها یا فضای سبز و پارک ها مناسب است. از قسمت دمنده دستگاه می توانید برای تمیز کردن تجهیزات کامپیوتر و لپ تاپ نیز استفاده نمایید. در صورت استفاده تجهیزات شما را عاری از گرد و غبار می کند. در نظر داشته باشید که خزان روب مانند جاروبرقی بوده و در برخی موارد می‌ توانید به عنوان تجهیزات صنعتی نیز استفاده نمایید.

مزایا دستگاه برگ جمع کن

دستگاه به حالتی ساخته شده که کمترین وزن را داشته و باعث خستگی کاربر در زمان استفاده طولانی مدت نشود. این دستگاه قدرت بسیار بالایی داشته و سرعت عمل قابل قبولی در مقایسه با برگ جمع کن های دستی دارد.

این دستگاه بدون نیاز به برگ می تواند ساعت ها با انرژی برقی بنزینی کار کرده و امکان جابجایی آن در محیط های مختلف و وجود دارد. در کمترین زمان می توانید به جمع کردن برگ های خزان شده به پردازید. همچنین دمندگی دستگاه نیز به عنوان یکی از مزیت های این دستگاه می ‌باشد.

خزان روب آینهل

این دستگاه با قیمت مقرون به صرفه در سایت ابزار آنلاین ارائه شده و دارای موتور پر قدرت برای کار های باغبانی می باشد. دستگاه دارای کیسه برای جمع آوری زباله و برگ بوده و تحت لیسانس کشور آلمان در چین ساخته شده است.

معایب برگ جمع کن بنزینی

دستگاه برگ جمع کن بنزینی دارای صدای بسیار شدیدی بوده و نسبت به دستگاه برگ جمع کن برقی، صدای زیادی دارد. می توانید در زمان استفاده می توانید از تجهیزات مخصوصی برای گوش خود استفاده نمایید. این دستگاه نیاز مبرم به بنزین نداشتن بنزین کافی در مخزن دستگاه، به صورت استاندارد کار نکرده و کارکرد استاندارد نخواهد داشت. با توجه به کارکرد بنزینی نیز آلودگی محیط زیست نیز از دستگاه داریم. سعی کنید به صورت دوره‌ ای دستگاه را سرویس کرده تا از تولید دود و آلودگی های شدید جلوگیری نمایید.

دستگاه برگ جمع کن بنزینی
دستگاه برگ جمع کن بنزینی

قیمت و انواع برگ جمع کن

برگ جمع کن دارای ۳ نوع دستی برقی و بنزینی بوده که محبوب ترین آن ها  جمع کن بنزینی می باشد. این دستگاه بر حسب قدرت دمندگی و مکندگی آن در بازار موجود بوده و می توانید بر حسب نوع کاربری خود برای جمع‌کردن برگ‌ های محیط زیست، باغ، ویلا یا حیاط، دستگاه مناسب را خریداری نمایید. برای مشاهده انواع تجهیزات و دستگاه  های باغبانی به سایت ابزار آنلاین مراجعه کرده و از قیمت لحظه ای دستگاه اطمینان حاصل نمایید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد تجهیزات برقی و باغبانی می توانید با دفتر شرکت در تماس باشید.

سخن آخر

امروز بحث ما در مورد خرید برگ جمع کن بنزینی بوده و سعی داشتیم با بررسی مزایا، معایب، قیمت و کاربرد های دستگاه، شما را بیشتر با این محصول باغبانی آشنا نماییم. امیدواریم مورد توجه و نظر شما قرار گرفته باشد. اگر نظر، پیشنهاد و انتقادی دارید، با نظر خود حتما ما را یاری نمایید.

 

مطالب مرتبط

ابزارهای پرفروش

ابزار بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *