معرفی خدمات پس از فروش-رونیکس

معرفی خدمات پس از فروش-رونیکس

خدمات پس از فروش رونیکس پلاس
شركت خدمات پس از فروش رونیکس(رونیکس پلاس) با شعار (سرعت- دقت- کیفیت) ، به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش دارانده ایزو 2008-9001 در صنعت ابزار آلات و دارای 124 عاملیت مجاز خدمات پس از فروش در 31 استان کشور، با‌ خدمات متنوع خود ( شامل 365 روز گارانتی تعویض قطعات وتعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس و 456 روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه و تعداد دفعات مراجعه ، پیک رایگان تعمیرات در محدوده شهری تهران و بیش از 22 شهر دیگر و راه اندازی بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران و…)، آماده ارائه خدمات به مصرف‌كنندگان محصولات رونیکس و جیت مي‌باشد.

گارانتی محصولات
365 روز گارانتی تعویض قطعات وتعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس
456 روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه و تعداد دفعات مراجعه

شرایط گارانتی محصولات رونیکس
1- در هنگام خرید محصولات رونیکس و جیت حتماً به شرایط کارت گارانتی توجه فرموده و از فروشندگان درخواست نمائید که نسبت به تکمیل و مهر و امضاء آن اقدام نمایند.
2- به دلیل عدم صدور المثنی ، لطفاً تا تاریخ انقضاء در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمائید، چرا که ارائه خدمات پس از فروش رایگان منوط به وجود کارت گارانتی می باشد.
3-خدمات پس از فروش رایگان، بابت ارزش قطعات یدکی شامل گارانتی و اجرت تعمیر با نظر کارشناس فنی بوده و مفهوم تعویض دستگاه را در بر ندارد.
4-تعداد دفعات گارانتی ابزار آلات رونیکس یک بار در طول دوره12 ماهه گارانتی می باشد.
5-در ابزار آلات جیت محدودیت دفعات مراجعه در طول دوره 15 ماهه گارانتی وجود ندارد.
6-در ابزار آلات بادی رونیکس و جیت تمام قطعات شامل گارانتی می باشد.
7-در ابزارآلات برقی رونیکس به جز آرمیچر،بالشتک ،کلید و دنده باقی قطعات شامل گارانتی نمی باشد.
8-دستگاه های تفنگ چاشنی و اره های بنزینی رونیکس فاقد گارانتی می باشند،ولی ارائه سرویس با دریافت هزینه برای مشتریان محترم امکان پذیر خواهد بود.

موارد خارج از گارانتی
•خرابی ناشی از استفاده غیر اصولی
•خرابی ناشی از نوسانات برق و فشار بیش از حد به دستگاه
•عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه در کارت گارانتی
•دستکاری دستگاه توسط افرادی غیر از تعمیرکاران مجاز شرکت رونیکس پلاس
•تغییر دادن یا مخدوش نمودن شماره سریال یا دیگر مندرجات کارت
•هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی،فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم

واحد ارتباط با مشتریان شرکت رونیکس با شماره 61904-021 آماده دریافت هرگونه انتقاد ، پیشنهاد ، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم می باشد

9 دیدگاه برای “معرفی خدمات پس از فروش-رونیکس

  1. صادقی گفته:

    شرکت رونیکس نمایندگی فروش در شهر یا استان ها دارد ؟ یا فروشگاه اختصاصی برای فروش که یک مشتری وسواسی فقط از آنها با خیال راحت خرید نماید ؟ مخصوصا تهران ؟ معرفی نمائید سپاسگذار میشوم .

  2. بابک گفته:

    در همون یک ساعت اول کار دسته کمکی خرد و متلاشی شد! واقعا که!ظاهرا شامل گارانتی هم نیست

  3. سید حجت موسوی شکیب گفته:

    دریل شارژی گرفتم اشغالترین دریل.هنوز استفاده نکردم دریلش تو دست به شدت میلرزه و خدمات پس از فروشش هم چرته و گارانتی هم میگه باهاش کار کن

    • علیرضا تبریزی گفته:

      سلام من دو ماه هست همزن برقی خریدم از ماه پیش کار کردم باهاش الان خراب شده . اگر کسی برای کار منزل میخاد از این مارک بخره وگرنه انگار پولت رو ریختی دور اشتباهه اشتباهه اشتباه

  4. Mohammad گفته:

    مزخرف ترین محصول هست کسانی که استا کار هستند حتما برند اصلی خوب بگیرید من یک دریل بتن کن مدل 2726 که دریل بتن کنش مشکل سه نظام داره و مته به حالت تاب شدید چرخش داره و یک چکش تخریب مدل 2742 گرفتم به دو ماه نکشید زود خراب شدند قبلا بوش داشتم که متاسفانه از داخل ماشینم به سرقت رفت محصولات مونتاژ داخل و چینی به هیچ عنوان نخرید

  5. هادی گفته:

    آشغالترین وسایل بازار، یه دستگاه پرچ گرفتم 10تا پرچ نزده ،خراب شد، یه دونه قیچی لوله پلیمر گرفتم ،به خدا دومین برش از کمر تیکه شد،یعنی بر پدر هر آشغال فروش ….. کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *