ابزارهای لازم در جعبه ابزار چیست؟

آیا شما می دانید که ابزارهای لازم در جعبه ابزار چیست؟ بهتر است قبل از خرید جعبه ابزار بدانید که چه ابزارهایی نیاز است که در جعبه ابزار قرار گیرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی ابزارهای لازم در جعبه ابزار چیست؟ بپردازیم تا شما با شناخت بیشتری اقدام به خرید جعبه ابزار نمایید.

نکات ضروری که برای داشتن جعبه ابزار خود باید به خاطر بسپارید

جعبه ابزار، ابزار و مواد مصرفی خود را انتخاب کنید تا شروع خوبی برای کار داشته باشید. نوع جعبه ابزار را تعریف کنید: انعطاف پذیر؟ سفت و سخت؟ در پلاستیک؟ فلزی؟ جعبه ابزار باید با توجه به فضای موجود برای نگهداری آن و استفاده که می خواهید از آن استفاده کنید، انتخاب شود.

ابزارهای ضروری را انتخاب کنید: پیچ گوشتی، انبردست، آچار و غیره. این همان چیزی است که وقتی به «ابزار» فکر می کنیم بلافاصله به ذهن می رسد. اما کدامشان؟ بزرگ؟ کم اهمیت؟ چقدر ؟ چه اندازه هایی به طور خلاصه، تنها رایج ترین و مفیدترین آنها در جعبه ابزار مبتدی شما قرار خواهند گرفت.

مجموعه ای از مواد مصرفی معمولی تهیه کنید: پیچ، میخ، نوار چسب، کاغذ سنباده… یک جعبه ابزار خوب علاوه بر ابزار اولیه، متداول ترین مواد مصرفی را نیز برای غلبه بر همه شرایط دارد.

حفاظت های ضروری: داشتن عینک و دستکش محافظ حداقل حفاظت های ضروری است. چند مورد از حفاظت های ضروری را در ذیل توضیح خواهیم داد.

ماسک: اگر قصد دارید سمباده بزنید، ورنیه کنید یا حتی از رنگ استفاده کنید، برای محافظت از راه های هوایی ضروری است.

کلاه ایمنی: برای مثال اگر می خواهید سقف خود را بازسازی کنید، فراموش نکنید. همچنین در محل ساخت و ساز یک خانه ضروری است.

ابزارهای لازم در جعبه ابزار چیست؟

ابزارهای لازم در جعبه ابزار شامل موارد زیر می باشد:

ابزار اندازه گیری

یک متر نوار، یک خط کش فلزی، ابزار اندازه گیری با دقت بالا که به شما امکان اندازه گیری اجسام با اشکال متغیر و اندازه گیری ابعاد یک قطعه را می دهد.

مجموعه ای از پیچ گوشتی های دستی

یک پیچ گوشتی تخت، برای پیچاندن و باز کردن پیچ های سر سوراخ دار.

یک پیچ گوشتی برقی شارژی. جایگزین پیچ گوشتی دستی برای پیچ کاری در چوب می شود.

منگنه برقی. برای کارهای تکراری منگنه بسیار مفید است.

انواع اره های دستی

اره دستی برای اره کردن قطعات در هر اندازه، یک اره سوراخ کلید، برای برش گرد؛ اره پشتی، برای اره کردن در مکان های صعب العبور.

اره های برقی: اره مدور برای برش های لبه های مستقیم، مستقیم یا اریب. اره منبت کاری، به ویژه برای اره کردن در مسیرهای منحنی یا دایره ای موثر است. یک اره نواری، همه کاره، که هم امکان برش قطعات بزرگ چوب و هم ماشینکاری بسیار ظریف را فراهم می کند.

دستگاه تراش چوب

این ابزار عالی برای شکل دادن به پایه های صندلی، اسباب بازی های کودکان یا حکاکی الگوهای روی مبلمان قدیمی بسیار مفید است.

متر

اندازه گیری برای هر کار خوب ضروری است. جمع و جور و راحت، برای جعبه مبتدی شما یک متر نوار 3 متری ایده آل است.

مداد

یک مداد ضروری است. یک خودکار، نشانگر یا مداد ساده… به طور خلاصه، ابزاری است که به سرعت در دسترس است برای یادداشت برداری، اندازه گیری، علامت گذاری روی دیوار و موارد دیگر.

چسب چند منظوره

یک لوله چسب یا یک چسب همه کاره برای چسباندن چوب، پلاستیک، چینی، مقوا یا پارچه اگر چیز مفیدی را بشکنید به شما کمک می کند.

کاغذ سنباده

کاغذ سنباده برای سنباده زدن، بریدگی و غیره مناسب است. همیشه لازم است که چند ورق از دانه های مختلف در جعبه ابزار خود داشته باشید.

کلیدها

بسیاری از انواع کلیدها می توانند برای شما مفید باشند، چه برای نوسازی، چه ساخت و ساز و چه برای کارهای ساده و کوچک.

خرید جعبه ابزار از فروشگاه ابزار آنلاین

اگر دوست دارید جعبه ابزاری داشته باشید که تمامی ابزارهای لازم را در خود جای داشته باشد می توانید همین اکنون از طریق آنلاین از فروشگاه ما اقدام نمایید. جعبه ابزار در فروشگاه ما با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *