معرفی برند-فرم هلند

DESIGNED AND DEVELOPED INTHE NETHERLANDS

شرکت فرم در سال 1965 در شهر Zwolle تاسیس شد. شهر Zwolle تقریبا در مرکز هلند واقع شده است.کلمه Zwolle از کلمه suolle به معنی تپه، استخراج شده است و تپه به شیبی طبیعی که در دامنه 4 رودخانه مجاور Zwolle وجود دارد، اشاره مینماید.هنگام طغیان های فصلی و متناوب این 4 رودخانه، تنها محلی که از سیل در امان میماند ارتفاعات این تپه میباشد.شهر Zwolle بر دامنه این تپه بنا شده است. شهر Zwolle از طریق راه ابی رودخانه های هم جوار، تجارت قابل ملاحظهای داشته و حداقل از سال 1911 یکی از شهرهای مهم هلند که در آن صنایع مختلف از جمله ماهیگیری، قایق سازی، پارچه بافی و فولاد برقرار بوده است، شناخته میشود.

Ferm به زبان هلندی معادل کلمه firm در انگلیسی می باشد و معنی آن محکم، سخت و استوار است.

همانطور که اشاره شد، فرم در سال 1965 تاسیس شد و تا چهار سال قبل یک شرکت خانوادگی بود. فرم در ابتدا فروشنده حرفه ای آهن آلات و سپس از دهه 80 میلادی وارد عرصه تولید و عرضه ابزار آلات برقی شد. از آن تاریخ تا کنون همواره در پی افزایش دانش خود در مورد بازار مصرف و محصولات مورد نیاز آن بوده است.

نیم قرن حضور موفق در جهان

فرم، برندی قوی است که با کیفیت مطلوب و خدماتی شایسته، شهرت یافته است، فرم با کمک و همکاری نمایندگان فروش خود در سرتاسر جهان، هم اینک در بیش از 35 کشور حضور فعال دارد و همچنان در حال توسعه و رشد میباشد.

از مشخصات ابزار برقی مناسب، وزن کم دستگاه میباشد تا کاربر در حال کار کردن با دستگاه خسته نشود و کنترل دستگاه را از دست ندهد. کم کردن وزن مولفه بسیار مهمی است، ولی برای کم کردن وزن نمی توان از قدرت دستگاه کم کرد و مشخصات فنی آنرا تقلیل داد. لذا طراحی خوب از ویژگی های بارز یک دستگاه برقی خوب است. فرم در این زمینه بخوبی عمل کرده و با طراحی نوآورانه، محصولات خود را عرضه می نماید.

فرم در ایران

شرکت فرم هلند در سال 1393 وارد بازار ایران شد و اولین اولویت آن، معرفی این برند مطرح جهانی در ایران بود. شرکت فرم اعتقاد دارد که بازار پر قدرت و رقابتی ایران به حدی از بلوغ و شایستگی رسیده است که در عین حساسیت شدید بر قیمت، طالب کیفیت بالا نیز می باشد. در این بازار پر رقابت، راز ماندگاری، کیفیت بالا و قیمت مناسب است و شاید این هر دو به تنهایی کافی نبوده، بلکه مشتری مداری و خدمات بعد از فروش مناسب و فراگیر، رکن تکمیل کننده مثلث عرضه، مصرف و خدمات بعد از فروش در ایران است. لذا، نمایندگی انحصاری فرم با هماهنگی فرم هلند، استراژی خود را بر اساس تبلیغات گسترده، عرضه محصولات در سطح وسیع، قیمت رقابتی و بسیار مناسب و خدمات بعد از فروش حرفه ای و سهل الوصول بنا نهاده است.

فــرم، شــرکتی بیــن المـللــی

شرکت فرم در ابتدا محصولات خود را درهلند و کشورهای اروپایی مجاور عرضه مینمود. بیش از پنجاه سال تجربه موفق، نتیجه کیفیت و مدیریت مناسب این شرکت اروپایی میباشد.

با توجه به رقابت روز افزون و فشرده در جهان امروزی، راز ماندگاری شرکت های صنعتی و تجاری، شناخت و درک مناسب از شرایط اقتصادی جهانی میباشد. شرکت فرم با شناخت کافی از نیازهای روز افزون مصرف کنندگان ابزار های برقی در جهان، در سال 2012 با ایجاد تغییرات بنیادی در ساختار قدیمی خود و با ارائه سری جدید محصولات گروه fs تحولی بزرگ در نیم قرن تجربه حضور موفق در بازار برقی ایجاد نموده و وارد بازار های جهانی، خارج از حوزه اروپا شد.

بصورت کلی ابزارهای برقی در 3 گروه مختلف دسته بندی میشوند:

1- Professional – حرفه ای

2- Industrial – صنعتی

3-   Do it yourself (DIY) – نیمه حرفه ای

4- محصولات حرفه ای گروه fs با برخورداری از طراحی آیرودینامیک، بدنه ای سبک و بالانس و در عین حال ساختاری پر قدرت و با راندمانی بالا و قیمت هایی کاملا رقابتی، خیلی زود توانست نظر مصرف کنندگان ابزار خوب را در کشورهای مختلف جهان به خود جلب کند و بصورت فراگیر وارد بازار های عمده جهان از جمله کشورهای پهناور روسیه، هند، ترکیه، مالزی و کشورهای افریقای شمالی از جمله مصر و در خاورمیانه عراق، عربستان سعودی و بسیاری از کشور های دیگر جهان شود. قاره پهناور امریکا از این قاعده مستثنی نبوده و فرم، برنامه گسترده ای برای حضور در بازار های کانادا و امریکا و دیگر کشور های امریکای جنوبی دارد.

ایده کلی، در نظر گرفتن نیاز ها و انتظارات مصرفکنندگان است و این، آن هدف مهمی است که مرتبا رصد میگردد.

شرکت فرم، سازمانی خدمات محور

شرکت فرم، سازمانی خدمات محور میباشد. خدماتی شایسته هم برای مصرف کننده تولیدات خود و هم برای فروشندگان و توزیع کنندگان این محصولات. بخش قابل ملاحظه ای از سرمایه گذاری فرم در زمینه فراهم نمودن امکانات آموزش نحوه کارکرد و همچنین تامین آسان و فراگیر قطعات یدکی صورت میگیرد. فرم، شریکی انعطاف پذیر برای تمام کسانی است که مایل میباشند با آن کار کنند. هدف ما در فرم سبقت گرفتن از آنچه از ما انتظار میرود، است. نه فقط در زمینه کیفیت کالاهای تولیدی بلکه در تمام زمینه ها.

8 دیدگاه برای “معرفی برند-فرم هلند

  1. Moh3 n گفته:

    سلام خسته نباشید. من یه هیلتی fermدارم که چکش زنش خراب شده. کل شهرمون رو.گشتم هیچکی قطعه اش رو نداره و درست نمیکنه. خواستم بپرسم که تهران جایی هست واسه تعمیر محصولات ferm

  2. ابراهیم گفته:

    به برمد فرم علاقه شدیدی پیدا کردم و اورفرز فرم خریدم و بعد از خرید متوجه شدم قفل کن کلید نداره و توی ذوقم خورد.

  3. مجید گفته:

    دریل شارژی خریدم که ای کاش نخریده بودم اگر یک پیچ گوشتی جنس خوب گرفته بودم بهتر از این گوزو بود ،،اخه شارژی اینقدر زغارت ندیدم ،فقط بدر این میخوره بخریش و دریلش بندازی دور و یک دریل دیگه بخری و بگذاری داخل جعبه ای فرم داره ،،واقعا این کار هم خیلی ظلمه ،

  4. امیر گفته:

    سلام
    باتوجه به نظر دوستان
    برند خوبی هست ، ولی قطعات داخل کشور ما نداره ، پس یکبار مصرف به حساب میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *